1. „Kūrybiškumo kode“
„Kūrybiškumo kode“ bus vykdomi kūrybiniai užsiėmimai vaikams, skatinantys saviraišką ir bendravimą. Meninėmis priemonėmis dalyviai kurs, lavinsis, eksperimentuos, tyrinės, išreikš save. Jie bus supažindinti ir mokomi dirbti su įvairiomis dailės technikomis bei priemonėmis, vaidinti su personažais-lėlėmis, žaisti, draugauti, įtraukti panašių pomėgių dalyvius į bendras veiklas.

2. „Elektronikos kodo“
„Elektronikos kodo“ užsiėmimuose, pasitelkus elektronikos konstruktorius, dalyviai bus supažindinti su elektronikos pagrindais, išmoks juos pritaikyti praktiškai, pažinti fizikos reiškinius, sudarinėti elektronines schemas, jų grandines, atlikti eksperimentus, gautais rezultatais dalintis su bendraminčiais.

3. „Žinių kodo“
„Žinių kodo“ veiklose vyks kompiuterinio raštingumo mokymai pradedantiesiems ir pažengusiems. Bus organizuojamos žinių lygos, turnyrai, viktorinos vaikams, jaunimui, savivaldos atstovams, policijos darbuotojams, tiesioginėms ir netiesioginėms tikslinėms grupėms. Dalyviai pasitikrins ir įtvirtins žinias patrauklia žaidybine forma, panaudojant modernią atsakymų vertinimo įrangą.

4. „Modeliavimo kodo“
Bus vedami „Modeliavimo kodo“ kūrybiniai užsiėmimai mėgėjams, lavinantys projekto tikslinės tiesioginės grupės mąstymą, skatins eksperimentuoti, modeliuoti, kurti ir projektuoti įvairiausius objektus, panaudojant 3D skenerį ir spausdintuvą. Jie turės galimybę pasigaminti tai, ką sugalvos, įgis projektavimo, meno ir kt. mokslų teorijos pradmenų, išmoks naudotis šia nauja technologija. Bus surengtos sukurtų modelių parodos Bibliotekoje ir partnerių bibliotekose.

5. „Multimedijos kode“
„Multimedijos kode“ bus organizuojamos neformalios interaktyvios pamokos. Biblioteka ir bibliotekos partnerės plėtos partnerytę su vaikų lopšeliais-darželiais, pradinėmis bei pagrindinėmis mokyklomis, gimnazijomis. Bus sudaryti lankymosi grafikai. Interaktyvios integruotos pamokos bus vedamos 3 grupėms: vaikų lopšelių-darželių auklėtiniams; 1-4 klasių ir vyresniųjų klasių mokiniams. Šiuo būdu bus sujungtos naujausios technologijos su neformaliuoju ugdymo procesu, panaudojant interaktyvųjį ekraną su integruotų pamokų paketu. Neformalios pamokos atspindės mokyklose dėstomų dalykų turinį. Į mokymo procesą bus įtraukiami ir mažiau motyvuoti vaikai ir jaunimas.
