Stovyklautojai išbandė interaktyvias bibliotekos pramogas
Vasarai skaičiuojant paskutines dienas, rugpjūčio 17 ir 19 dienomis, Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos išmaniąsias paslaugas ir pramogas išbandė Katyčių pagrindinės mokyklos stovyklautojai, atvykę kartu su socialine pedagoge Ina Stankevičiūte. Veiklų išties buvo nemažai – vaikai dvi dienas aktyviai pramogavo: šoko interaktyvius šokius „Just Dance“, žaidė interaktyvų boulingą, kartu su Vaikų skyriaus vyresniąja bibliotekininke Kristina Kelmeliene išbandė virtualią realybę, klaidžiojo Lazerių labirintu, padedant bibliotekinių procesų automatizavimo inžinieriui ir žaidimo kūrėjui Ovidijui Kuldai varžėsi ant interaktyvaus žaidimo „Grindopolis“ lentos atsakinėdami į klausimus apie Šilutės kraštą. Vyresnioji bibliotekininkė Akvilė Tamošiūnė, pakvietusi stovyklautojus į bibliotekos Vasaros kiemelį, supažindino su šių metų F. Bajoraičio viešosios bibliotekos naujiena – interaktyviais kubais „iMo-learn“. Pristačiusi kubų sukūrimo istoriją, jų pirminę funkciją, įrodytą teigiamą poveikį protinei veiklai, mokymosi rezultatams ir fizinei sveikatai, bibliotekininkė pakvietė vaikus patiems išbandyti kubus. Atlikdami parengtas užduotis dalyviai žaidė, lenktyniavo, lavino komandinius bei loginius įgūdžius statant įvairias figūras.
Kita grupė jaunųjų stovyklautojų iš Kintų miestelio apsilankė rugpjūčio 25 dieną. Juos atlydėjo F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Kintų filialo vyresnioji bibliotekininkė ir vasaros stovyklos „Atostogauk, tobulėk ir auk“, finansuotos Šilutės rajono savivaldybės, vadovė Vitalija Vyšniauskienė. Dar tik planuojant stovyklą ji pirmiausia paprašė: „Norėsim kubų!” Veiklos su „iMo-learn” kubais yra smagios, nes net seniai pamirštus žaidimus galima žaisti naujai. Įdomu stebėti kaip skirtingo amžiaus vaikai tas pačias užduotis atlieka vis kitaip, netgi patys imasi iniciatyvos, užduoties eigą pakreipdami netikėta linkme. Tad mokomės visi. Jaunieji užsiėmimų dalyviai balansuodami ant kubų patikrino savo pusiausvyros galimybes, žaidė „Muzikinę kėdę“, klasikinį žaidimą, kurį pervadino „Kova už kubą“, rideno apklijuotą raidėmis kubą ir varžėsi, kas daugiau žodžių pasakys. Aktyvius fizinius pratimus keitė ramesni, reikalaujantys susikaupimo ir komandinio darbo, tad po veiklų vaikai jautėsi visapusiškai pasportavę.
Veiklos naudojant interaktyvius kubus vykdomos įgyvendinant projektą „Jaunųjų technologų akademija“ bibliotekoje“, finansuotą Lietuvos kultūros tarybos ir Šilutės rajono savivaldybės.
Užsiėmimų dalyviai, įsijungę į šią veiklą, prisideda prie jau penktus metus inicijuojamos LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos bei Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro iniciatyvos „Atverk duris vasarai“.
Akvilė Tamošiūnė,
Informacijos skyriaus
vyresnioji bibliotekininkė