Katyčiuose – programavimo pamoka

Kovo 17 d. Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Katyčių filiale vyko CoderDojo programavimo pamoka. Pamoką vedė minėtos bibliotekos Informacijos skyriaus vyresnysis bibliotekininkas Ovidijus Kulda.

CoderDojo (www.coderdojo.lt) skatina vaikus ir jaunimą nuo 7 iki 17 metų mokytis programuoti, kurti tinklapius, žaidimus ir kitais įdomiais metodais sužinoti daugiau apie technologijų pasaulį. Galbūt užsiėmimų dalyviai su tuo susies savo profesinę ateitį. Juk programuotojo profesija labai paklausi, šios srities specialistų trūksta Europoje ir visame pasaulyje.

Vaikai, atėję į Coder Dojo užsiėmimą, buvo mokomi sukurti žaidimą „Burbuliukai“ naudojant konstruktorių ir JavaScript programavimo kalbą. Dalyviai patys atsisiuntė iš interneto komponentus, modeliavo animaciją objektams, judino objektus. Vaikų kuriamas žaidimas kompiuterių ekranuose palaipsniui atgijo ir įgavo smagią aplinką, kurią buvo galima valdyti kompiuterine pele.

Susirinkusiuosius labai sudomino programavimo užsiėmimas. Jie suprato, kad kompiuteriu galima ne tik žaisti, bet ir kurti. Visi pageidavo, kad tokių užsiėmimų bibliotekoje būtų kuo daugiau.

 

Marina Lodusova,
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos
Katyčių filialo vyr. bibliotekininkė

Spausdinti
Facebook komentarai