Interaktyvioje lietuvių kalbos pamokoje apžvelgtos bendravimo situacijos

Gruodžio 13 dieną Šilutės F. Bajoraičio viešojoje bibliotekoje prie interaktyvaus ekrano vyko lietuvių kalbos pamoka „Bendravimo situacijos ir viešasis kalbėjimas“, dalyvaujant Šilutės jaunimo ir suaugusiųjų mokymo centro 9 klasės mokiniams. Juos atlydėjo mokytojas Vytautas Urba.

Pamokos metu interaktyviame ekrane rodant skaidres mokytasi atskirti privataus ir viešojo bendravimo situacijas. Pamoką vedusi bibliotekininkė Žaneta Jokužytė aptarė, kokie veiksniai lemia bendravimo situacijas. Ji paaiškino konteksto reikšmę tinkamai interpretuojant daugiareikšmius žodžius ar tekstą.

Mokiniams prie interaktyvaus ekrano reikėjo atlikti įvairias užduotis. Jie turėjo nurodyti, nubrėždami ekrane linijas, kuo yra panašūs ir kuo skiriasi privatusis ir viešasis kalbėjimas.

Ši lietuvių kalbos pamoka buvo skirta paskatinti mokinius domėtis šiuolaikinių komunikavimo priemonių naujovėmis, geriau pažinti savo kalbėjimo ir klausymo gebėjimus, išmokti kalbėti atsižvelgiant į adresatą ir komunikacinę situaciją, tinkamai pasirinkti kalbinę raišką ir turinį.

 

Žaneta Jokužytė,
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos
Informacijos skyriaus vyresn. bibliotekininkė

 

Spausdinti
Facebook komentarai