„Grindopolio“ idėja pamažu virsta realybe“

Bibliotekoje jau antrus metus sėkmingai vykdomos didelio susidomėjimo sulaukusios veiklos naujausių informacinių technologijų mėgėjams: robotų konstravimo, programavimo, 3D modeliavimo, bepiločių skraidyklių (dronų) užsiėmimai, lazerių labirintas. Integravus visas šias veiklas yra kuriamas interaktyvus žaidimas „Grindopolis“ pagal Lietuvos kultūros tarybos finansuotą projektą „Jaunųjų technologų akademija“ bibliotekoje.

Liepos 3 d. F. Bajoraičio viešojoje bibliotekoje vyko interaktyvaus žaidimo „Grindopolis“ konstravimo ir programavimo užsiėmimai su CoderDojo būrelio dalyviais. Susirinkę visi kartu aptarė būsimo žaidimo idėją, litavo mažos įtampos jungiklių grandines.

Projektu siekiama mažinti kultūrinę ir socialinę atskirtį bei įtraukti jaunimą į bendrą netradicinę veiklą, skatinti jų saviraišką, komandinį darbą, partnerystę, bendradarbiavimą, iniciatyvas. Kviečiame visus norinčius prisidėti prie unikalios idėjos įgyvendinimo. Kurkime kartu, sau ir vieni kitiems.

Visi užsiėmimų dalyviai, įsijungę į šias veiklas, prisideda prie jau ketvirtus metus inicijuojamos LR Švietimo ir mokslo ministerijos bei Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro iniciatyvos „Atverk duris vasarai“.

 

 

Akvilė Tamošiūnė
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos
vyresnioji bibliotekininkė

Spausdinti
Facebook komentarai