„CoderDojo“ būrelyje programuojama geometrija
Išmokus kažką sukurti, praeina noras žaisti, atsiranda noras kitaip leisti laiką prie kompiuterio. Programavimas lavina loginį mąstymą, moko tvarkos, taip pat suvokimo, kad kiekvienas veiksmas turi atoveiksmį.
Vasario pradžioje Šilutės bibliotekoje vaikai kibo į temą „Programuojama geometrija“. Programuojamų blokų pagalba, reikėjo atlikti užduotis ir nupiešti geometrines figūras. Naudojant programavimo ciklus, tikrinimus ir kintamąsias, animacinis herojus piešė suprogramuotas geometrines figūras. Visi vaikai greit perprato principus. Buvo įdomu ir smagu :)
Visi męs stengiamės, kad būrelio metu vaikams būtų įdomu. Suprantam, kad mažiesiems programuotojams sunku ilgai išlaikyti dėmesį, tad pamokose yra mažiau teorijos, o daugiau praktinių užduočių.
Gal ne visi vaikai taps programuotojais, bet galbūt keli jų susižavės programų kūrimu ir šios specialybės mokysis ir toliau.