Programavimo pradžiamokslis sudomino Traksėdžių vaikus

Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Traksėdžių filiale vyko Coder Dojo užsiėmimas. Pažintinę programavimo pamoką vaikams vedė vyresnysis bibliotekininkas informacinėms technologijoms Ovidijus Kulda. Jis pasakojo, kad pasaulyje išpopuliarėjęs Coder Dojo (www.coderdojo.lt) skatina vaikus ir jaunimą mokytis programuoti, kurti tinklalapius, žaidimus, daugiau sužinoti apie technologijų pasaulį. Tačiau jaunieji bibliotekos lankytojai daugiausia jomis naudojasi kaip vartotojai: žaidžia žaidimus, naršo internete. „Suprasdami, kad ateityje bet kurios srities profesionalams bus privalu mokėti ne tik naudotis, bet ir valdyti technologijas, jau šiandien turime to mokyti vaikus“, – teigė informacinių technologijų specialistas.

Vaikai, atėję į Coder Dojo užsiėmimą, buvo mokomi sukurti žaidimą naudojant konstruktorių ir JavaScript programavimo kalbą. Dalyviai modeliavo animaciją objektams, judino objektus. Vaikų kuriamas žaidimas kompiuterių ekranuose palaipsniui atgijo ir įgavo smagią aplinką, kurią buvo galima valdyti kompiuterine pele.

Užsiėmimas sulaukė didžiulio susidomėjimo. Akivaizdu, kad šiuolaikinis jaunimas yra atviras naujoms technologijoms ir inovatyvioms žinioms. Dalyviai sakė, kad tai linksma veikla, kūrybingai ir smagiai praleistas laikas bei galimybė įgyti praktinių žinių.

Visus susirinkusius nudžiugino ir F. Bajoraičio viešosios bibliotekos darbuotojo įteiktos dovanėlės – ryškios kuprinaitės su CoderDojo užrašais.

 

Vida Paldauskienė,
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos
Traksėdžių filialo bibliotekininkė

Spausdinti
Facebook komentarai