Pašyšiuose pradinukai mokėsi naudotis „Apple iPad“ planšetiniais kompiuteriais.
Gegužės 22 d. Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Pašyšių filiale svečiavosi Juknaičių pagrindinės mokyklos Pašyšių skyriaus pradinukai. Kartu su mokytoja Laima Stoniene jie dalyvavo mokymuose „Planšetinių kompiuterių „Apple iPad“ galimybės“.
„Apple iPad“ – tai gana gerai žinomas planšetinis kompiuteris į Lietuvą atkeliavęs visai neseniai. Šį įrenginį, primenantį išmanųjį telefoną, jau pamėgo didžioji dalis interneto ir įvairių informacinių technologijų vartotojų. Dėl savo paprasto valdymo šie kompiuteriai ypač mėgiami jaunųjų kompiuterių vartotojų. Užsiėmimo metu bibliotekininkė papasakojo apie planšetinių kompiuterių „Apple iPad“ sandarą, funkcijas, jame įdiegtas programas ir jų ypatumus. Patogus kompiuterio valdymas, didelė ir patogi klaviatūra leidžia rašyti tekstą naudojantis visais pirštais, o tai labai palengvina darbą.
Užsiėmimo metu pradinukai mokėsi darbo su planšetiniu „Apple iPad“ pradmenų, kartu su mokytoja pradinukai susipažino su fotoaparato funkcija. Praktinio užsiėmimo metu vaikų fotografuotos nuotraukos eksponuojamos bibliotekos „vaikų kampelyje“. Prisiminė „3D Quiver“ programėlę. Jos pagalba ant lapo išnyra 3D objektais, kuriuos galima apžiūrėti iš visų pusių ir netgi nuspalvinti norimomis spalvomis.
Vaikams labai patiko programėlės: „Launchpad“ ir „Launchkey“. Tai programėlės, skirtos elektroninei muzikai kurti ir pertvarkyti. Sujungus ritmus, bosus, melodijas, vokalą galime žaisti muzikos garsais. Vaikai kūrė savo remiksą, derindami garsus iš savo muzikos garsų bibliotekos.
Kurti muziką dar niekada nebuvo taip smagu ir paprasta – kūrėme ir miksavome kaip tikri DJ! Nors planšetė iPad ar kompiuteris niekada negros geriau už tikrą instrumentą, tačiau kai nėra galimybės pasinaudoti brangiais instrumentais, kai klasėje tik vienas pianinas, o groti nori visi mokiniai, tai puiki priemonė ieškant netikėtų muzikinių sprendimų ar paprasčiausiai norint išbandyti įvairių instrumentų melodijas, sąskambius.
Tai dar kartą įrodo, kad mokymo priemonė gali mokymą paversti įdomiu ir linksmu užsiėmimu.