Bibliotekoje nauja paslauga – „Grindopolis“

Spalio 23 dieną visuomenei pristatytas Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos  bibliotekininkų komandos naujausias kūrinys, nauja paslauga – interaktyvus žaidimas „Grindopolis“, kuris visus metus buvo kuriamas vykdant projektą „Jaunųjų technologų akademija“ bibliotekoje“ (vadovė Akvilė Tamošiūnė). Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Šilutės rajono savivaldybė.

Šis projektas vykdomas jau trečius metus ir kasmet lankytojams pasiūloma vis naujų paslaugų. Žaidimo pristatymo metu projekto organizatorius, vykdytojas, bibliotekinių procesų automatizavimo inžinierius Ovidijus Kulda susirinkusiems pasakojo apie tai, kaip kartu su programavimo būrelio „Coder Dojo“ vaikais, kolega bibliotekininku Ovidijumi Normantu ruošė žaidimo pagrindą, litavo elektronines grandines, kūrė programinę ir techninę dalį. Dar iki to laiko, kol buvo pradėtas „Grindopolio“ lentos gaminimo procesas, Informacijos skyriaus bibliotekininkės rinko medžiagą apie Šilutės kraštą, ją sistemino ir sudarė klausimyną su atsakymų variantais. Dailininkas Andrius Sirtautas apipavidalino interaktyvią lentą žaismingu piešiniu.

Žaidimo pristatyme dalyvavo gausus būrys F. Bajoraičio viešosios bibliotekos bičiulių iš Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos (mokytoja Raimonda Genienė) ir Šilutės M. Jankaus pagrindinės mokyklos („Ugdymo karjerai“ koordinatorė Edita Bendžiuvienė). Renginyje apsilankė ir Šilutės rajono savivaldybės tarybos narys Edvardas Jurjonas. Susiskirstę į komandas pirmiausia visi jėgas išbandė protų mūšyje. Nugalėjo merginų moksleivių komanda iš Šilutės Martyno Jankaus pagrindinės mokyklos, o jas apdovanojo F. Bajoraičio viešosios bibliotekos direktorė Laima Dumšienė. Nuskriaustų neliko, visiems atiteko saldūs paguodos prizai. Protų mūšio laimėtojų komanda perėjo į kitą etapą. Susipažinusios su interaktyvaus žaidimo „Grindopolis“ taisyklėmis, merginos pirmosios lipo ant lentos, viena po kitos rideno virtualų kauliuką ir tarsi gyvos figūrėlės interaktyviai keliavo po Šilutės kraštą, atsakinėjo į klausimus, susijusius su jo istorija, kultūra, žymiomis asmenybėmis bei kitais įdomiais faktais. Suabejojus dėl teisingo atsakymo kiekvienai buvo galimybė prašyti draugų pagalbos, kurie susibūrę aplink stebėjo žaidimą. Už teisingą patarimą jie laimėjo papildomą dovanėlę.

Pirmąja „Grindopolio“ nugalėtoja tapo devintokė Samanta iš Šilutės M. Jankaus pagrindinės mokyklos. Ji pirmoji pasiekė finišą ir laimėjo pagrindinį prizą.

Gerų emocijų netrūko viso renginio metu. Bibliotekininkai nepaprastai džiaugiasi galėdami pasiūlyti inovatyvią, nemokamą paslaugą, kuri ne tik kvies pažaisti, turiningai leisti laisvalaikį, bet ir praturtins dalyvių žinias apie Pamario kraštą.

Norintys išbandyti sėkmę interaktyviame žaidime „Grindopolis“ kviečiami registruotis F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Informacijos skyriuje (I a., Tilžės g. 10) arba telefonu (8 441) 77 137.

 

Projekto vadovė Akvilė Tamošiūnė

Spausdinti
Facebook komentarai