Visi pasiruošę daugiau sužinoti apie Šilutę

Jaunimas, žaisdamas „Grindopolį 2.0“, įgijo žinių apie Šilutės kraštą

Kultūros paso paslauga „Žaisdamas „Grindopolį“ atrandi Šilutės kraštą“ sudomino Šilutės profesinio mokymo centro paslaugų ir turizmo skyriaus vienuoliktos klasės moksleivius, kartu su mokytoja Asta Gratkauskiene gegužės 30 dieną apsilankiusius Šilutės F. Bajoraičio viešojoje bibliotekoje.

Mokiniai pradžioje pasiskirstė į penkias komandas: „Žiniukai“, „Tapkės“, „Trečia komanda“, „Gaideliai“, „Kaukučiai“. Paaiškinus interaktyvaus  žaidimo „Grindopolis 2.0“ taisykles prasidėjo varžytuvės.

Išridenus virtualų kauliuką vienam iš komandos narių reikėjo paeiti atitinkamą skaičių langelių ir atsakyti į interaktyvioje lentoje pasirodžiusį klausimą. Tam reikėjo žinių apie Mažosios Lietuvos ir Šilutės krašto istoriją, kultūrą, tradicijas, papročius, architektūrą, žymius žmones, kulinarinį paveldą. Pasitaikydavo ir linksmųjų klausimų bei interaktyvių žaidimų. Komandos nariai keitė vienas kitą žaidimo lentoje ir paeiliui rideno virtualų kauliuką bei atsakinėjo į klausimus.

Geriausiai sekėsi „Žiniukų“ komandai, greičiausiai pasiekusiai finišą. Antrąją vietą užėmė „Gaidelių“ komandą, o trečiąją vietą laimėjo „Tapkių“ komanda. Po interaktyvaus žaidimo saldžiais prizais apdovanoti visi žaidėjai.

Šis žaidimas – puikus būdas įgyti daugiau žinių apie savo gimtąjį kraštą ir tobulinti naudojimosi šiuolaikinėmis technologijomis įgūdžius. Mokiniai ne tik pasitikrino turimas žinias, bet ir sužinojo  naujų faktų apie Mažosios Lietuvos etnografinio regiono istoriją bei kultūrą.

Ovidijus Normantas
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos
Informacijos skyriaus vyresnysis bibliotekininkas

Jaunimas sprendžia koks gali būti atsakymas Mokiniai atsakinėja į klausimus Mokiniai keliauja žaidimo lenta Laukia kol išrėdės žaidimo kauliukas Moksleiviai atsakinėja į klausimą

Spausdinti
Facebook komentarai