Žaidimo dalyvės apdovanotos atminimo dovanėlėmis

Jaunimas žaidė interaktyvų žaidimą „Grindopolis 2.0“ ir įgijo žinių apie Šilutę

Šiemet Lietuvoje paskelbti Jaunimo metai, tad visuomet malonu, kai į Šilutės F. Bajoraičio viešąją biblioteką užsuka jauni žmonės, siekiantys ne tik smagiai praleisti laiką, bet ir įgyti naujų žinių. Vasario 25 dieną čia susirinko Šilutės profesinio mokymo centro 11 klasės mokinės kartu su mokytoja.

Užsiėmimas vyko pagal Kultūros paso programą „Žaisdami interaktyvų žaidimą „Grindopolis 2.0“ atrandame Šilutę“. Tai yra interaktyvus žaidimas, skirtas visiems, norintiems įdomiai praleisti laiką, netradicinėmis ir pažangiomis priemonėmis įgyti žinių apie Mažosios Lietuvos regiono, Šilutės krašto istoriją, etnografiją, kultūros paveldo objektus, žymias asmenybes, tradicijas bei  papročius, architektūrą, meną, muziką, kt.

Dalyvės atsakinėja į klausimą apie paminklą Herkui Mantui

Merginos puikiai atpažino interaktyviame ekrane  pavaizduotą senąją Šilutės gaisrinę, žinojo, kur yra Raganų eglė, kokiame mieste stovi paminklas prūsų sukilimo žymiausiam vadui Herkui Mantui, kodėl Kuršių marių burvaltes sugalvota ženklinti vėtrungėmis.. Kai kurie lietuvininkų tarmės žodžiai joms buvo negirdėti, tad žaidimo metu paaiškėjo, ką jie reiškia. Žaisti nebuvo sunku, nes klausimai pateikiami su keturiais atsakymų variantais.

Vienuoliktokės užsiėmimo metu neformaliai mokėsi, pasitikrino turimas žinias, lavino loginio mąstymo, kūrybiškumo įgūdžius. Edukacinio užsiėmimo dalyvės apdovanotos atminimo dovanėlėmis.

Žaneta Jokužytė,
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos
Informacijos skyriaus vyresn. bibliotekininkė

Žaidimo metu pasitaikė ir linksmųjų klausimų Žaidimo pradžioje dalyvės nusiteikusios ryžtingai

Spausdinti
Facebook komentarai