Interaktyvūs žaidimai

Svečiuose –  Gargždų „Kranto“ progimnazijos moksleiviai

Spalio 26 d., prieš mokinių rudens atostogas, Šilutės F. Bajoraičio viešąją biblioteką užliejo  Gargždų jaunimo banga  – čia lankėsi Gargždų „Kranto“ progimnazijos 5 ir 7 klasių moksleiviai. Jie išbandė interaktyvias bibliotekos paslaugas.

Žaisdami interaktyvų žaidimą „Grindopolis 2.0“ dalyviai atsakinėjo į klausimus apie Mažąją Lietuvą bei Šilutę, šio regiono kultūrą, papročius, žymias asmenybes, kulinarinį paveldą, istorinius faktus ir kt. Jaunesniojo amžiaus moksleiviams surengtas protmūšiukas „Kubiada“.

Užsiėmimų metu buvo didinamas kultūrinis jaunimo sąmoningumas, plečiamas supratimas apie kultūrinę raišką bei komunikavimo formas. Veiklos metu patirtos teigiamos emocijos leido plėtoti mokymosi kompetenciją, suteikiant naujų žinių ir įgyjant naujų patirčių. Buvo ugdoma savivertė, motyvacija, pasitikėjimas savimi bei socialiniai įgūdžiai: gebėjimas dirbti individualiai bei komandoje, bendrauti ir bendradarbiauti su klasės draugais.

Vėliau mokiniai išbandė bibliotekoje įrengtą Lazerių kambarį, kuriame aktyviai, energingai ir puikiai nusiteikę baigė viešnagę bibliotekoje.

Ovidijus Normantas,
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos
Informacijos skyriaus vyresnysis bibliotekininkas

Interaktyvūs žaidimai Interaktyvūs žaidimai Interaktyvūs žaidimai Interaktyvūs žaidimai Interaktyvūs žaidimai Interaktyvūs žaidimai Interaktyvūs žaidimai Edukacinis užsiėmimas Edukacinis užsiėmimas Edukacinis užsiėmimas Edukacinis užsiėmimas Edukacinis užsiėmimas Edukacinis užsiėmimas Edukacinis užsiėmimas Edukacinis užsiėmimas

Spausdinti
Facebook komentarai