Keliaujama žaidimo lenta

Jaunimas išbandė interaktyvų žaidimą „Grindopolis 2.0“

Gegužės 8 d. Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Informacijos skyriaus vyresn. bibliotekininkas Ovidijus Normantas vedė interaktyvų žaidimą ,,Grindopolis 2.0”, dalyvaujant Šilutės pirmosios gimnazijos 3c klasės mokiniams.

Jie pasiskirstė į dvi komandas – ,,Smurfiukų” ir ,,Smalsuolių”. Žaidimo metu dalyviai rideno virtualų kauliuką, atsakinėjo į klausimus apie Šilutės miestą ir apie Mažąją Lietuvą. Žaisdami šį žaidimą jaunuoliai įgijo žinių apie Mažosios Lietuvos istoriją, kultūrą, išmoko dirbti grupėje, būti komandos nariais. 1-ąją vietą pavyko iškovoti ,,Smalsuoliams”, kurie laimėjo dovanų kuponą.

Interaktyvaus žaidimo „Grindopolis 2.0“ varžytuvės vyko įgyvendinant bibliotekos projektą „Biblioteka jaunimui: ateik, pažink, sužinok“ (projekto vadovė – Bibliotekininkystės ir kraštotyros skyriaus vyr. bibliotekininkė Dalia Bardauskienė), dalinai finansuotą Šilutės rajono savivaldybės.

Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos savanorės
Iveta Venckutė, Kamilė Kiaupaitė

Komanda tariasi, kurį variantą pasirinkti Viešosios bibliotekos savanorės Komanda atsakinėja į klausimą Nugalėtojų komanda - Smalsuoliai Susirinkę dalyviai pradeda interaktyvų žaidimą

Spausdinti
Facebook komentarai