Jaunimas, žaisdamas „Grindopolį 2.0“,

Jaunimas, žaisdamas „Grindopolį 2.0“, iš naujo atrado Šilutės kraštą

Kultūros paso paslauga „Žaisdamas „Grindopolį“ atrandi Šilutės kraštą“ sudomino Šilutės Pamario progimnazijos aštuntokus, kartu su mokytoja Irute Trečiokiene gruodžio 8 dieną apsilankiusius Šilutės F. Bajoraičio viešojoje bibliotekoje.

Mokiniai pradžioje pasiskirstė į penkias komandas: „Gnomų“, „Keksiukų“, „Kaspinėlų“, „Drakoniukų“, „Širdelių“. Žaismingi pavadinimai ir geros emocijos suteikė entuziazmo žaidėjams. Paaiškinus interaktyvaus  žaidimo „Grindopolis 2.0“ taisykles prasidėjo varžytuvės.

Išridenus virtualų kauliuką vienam iš komandos narių reikėjo paeiti atitinkamą skaičių langelių ir atsakyti į interaktyvioje lentoje pasirodžiusį klausimą. Tam reikėjo žinių apie Mažosios Lietuvos ir Šilutės krašto istoriją, kultūrą, tradicijas, papročius, architektūrą, žymius žmones, kulinarinį paveldą. Pasitaikydavo ir linksmųjų klausimų bei interaktyvių žaidimų. Komandos nariai keitė vienas kitą žaidimo lentoje ir paeiliui rideno virtualų kauliuką bei atsakinėjo į klausimus.

Geriausiai sekėsi „Širdelių komandai“, greičiausiai pasiekusiai finišą. Jai atiteko pagrindinis prizas. Smulkiomis dovanėlėmis apdovanoti ir visi kiti žaidėjai.

Šis žaidimas – puikus būdas įgyti daugiau žinių apie savo gimtąjį kraštą ir tobulinti naudojimosi šiuolaikinėmis technologijomis įgūdžius. Mokiniai ne tik pasitikrino turimas žinias, bet ir sužinojo  naujų faktų apie Mažosios Lietuvos etnografinio regiono istoriją bei kultūrą.

 

Žaneta Jokužytė,
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos
Informacijos skyriaus vyresn. bibliotekininkė

Jaunimas, žaisdamas „Grindopolį 2.0“, Jaunimas, žaisdamas „Grindopolį 2.0“, Jaunimas, žaisdamas „Grindopolį 2.0“, Jaunimas, žaisdamas „Grindopolį 2.0“, Jaunimas, žaisdamas „Grindopolį 2.0“,

Spausdinti
Facebook komentarai